YEY ;D

OJOJOJ! nu är jag seg på skriva igen!

Det har inte hänt så mycket, förutom i helgen då jag var med 6 underbara kompisar!
Var hos Eddie klockan halv 10, pappa skjutsa mig enda vägen dit, fast det var sagt att Eddie skulle möta mig, menmen i alla fall så stod jag utanför Eddie och skrev ett sms att jag har där utanför, han blev lite förvånad, och då jag kom in så spelade vi lite GH 3 :D det är sjukt kul, men jag glömde glasögonen så det blev lite jobbigt för mina ögon! Men kul var det i alla fall och sedan kom Linnea och Brade! Vi gick ut med wille (en hund) vi gick en liten bit och sedan gick vi in igen och satt oss i soffan och pratade och Eddie ville att jag skulle stretcha xD och de tyckte jag var vig :O men nej verkligen inte, är ju typ stel som ett kylskåp :O
men sedan så kom Dennis och vi satt fortfarande och snackade och så ^^ Sedan kom Tim och sist men inte minst Jossan! Vi satt fortfarande inne och som Brade sa, att vi måste gilla att sitta i en klump, det var en hel hörnsoffa, alla satt i hop som en klump fast vi kunde sitta mer utspritt, jadu, men skoj vad det i alla fall och man fick ju fot och handmassage av Tim, TACK!

Vi gick sedan ut för att det blev väldigt varmt :O tror jag aldrig varit så varm i hela mitt liv, haha, mycket skratt i alla fall, sedan gick vi in igen och satt och snackade och ja, sedan gick vi ut för att vi skulle äta, men man hamnar nästan alltid i snön när man är ute med de här personerna, Jag hade också roligt, för att jag var så snygg alltså, hade Eddies Jacka och skor xD LITE stora! Haha det ser ni kanske på den här bilden (A)

Ja och han hade min jacka xD snyggt va?

man vill aldrig hem när man är med BRADE, JOSSAN, LINNÈA, EDDIE, TIM och DENNIS! MYCKET SKRATT!! :D :D
Tack för en helt underbar kväll!

och i torsdags blev Erik 13 år, tonåring, alla börjar bli så gamla :O
Elias 4 månader
och igår blev Emanuel 19 år! STORT GRATTIS! :D

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja, det var hur kul som helst! =D

2010-03-29 @ 18:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0