Otroligt fin dag idag!

oj oj oj :D riktigt glad. 44 st (unika)besökare, brukar ha runt 10 st :D

det är roligt att se att det är så många som varit in och tittat, fler än jag brukar ha, hoppas ni fortsätter att läser!

ett tips, bli medlem på denna hemsida och få många besökare  
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=deduu
Idag har varit en riktigt chill dag, varmt och skönt!

Jeans, min klänning och min kjol!
bilder kommer! :D

ska göra en till klänning snart, har börjat designa, men jag vet inte än riktigt hur den ska se ut!
Svart blir den i alla fall! :D
Det ska bli kul att börja göra mönster och allt. Göra om ett mönster till ett annat!

Sedan har jag haft natur och äventyr
vi har sett på en film om dykning!

Om jag går kvar i tvåan ska jag börja dyka med tuber!
är så taggad! :D
om jag går kvar förstås !
hoppas att jag går kvar, men ändå inte!
Jag börjar strunta i allt som hänt och tänka positivit! Det hjälper riktigt mycket! Man blir mycket gladare!
Bygger upp självförtroendet!

Efter skolan åkte jag till den bästaste kompisen man kan ha! Jossan, vi tänkte bada, men det var lite för kallt, vi fick inte för hennes mamma, men annars hade vi lätt gjort det!
Sen så hade vi lite "tjejsnack", om hur det är och så,
vi träffas varje dag på skolan och så, men vi hinner inte snacka så jätte mycket!

oj, jag använder ofta "och så"
jag vet inte riktigt varför xD men det känns bra att skriva så. Fast inte om man läser igenom det man skrivit.

nä, men aa! Nu ska jag gå in och läsa lite på sockerdricka.nu
det är en hemsida som man kan läsa noveller, dikter och så. Man blir inspirerad!
Och det är riktigt kul att läsa. Man behöver inte heller vara medlem, så gå in och kolla, typ som den här personen
deduu_
ha det bäst! Kram! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0