God jul och gott nytt år (a)

hej allihop! :D
Ursäkta för att jag inte uppdaterat på ett väldigt långt tag. Har inte haft något intressant att berätta och inte heller tid till det.
Men nu ska jag berätta lite om vad jag gjorde igår, jag hade dock ont i huvudet igår, men förutom det så var min moster här med lilla August! :D 
Det var roligt att de ville komma hit och hälsa på! Igår fick jag klippa håret på min moster eller ja, rättare sagt raka bort håret. De va skoj! Men hon ville ha 3 mm. Alltså inte så långt hår! :) Måste vara skönt, fast jag skulle aldrig våga raka bort allt mitt hår och jag vill inte de heller för det första! haha!
idag har det varit skola, har varit en skön dag. lugn, inte alldeles för mycket ljud. 


Och jag kanske har glömt att säga god jul och gott nytt år! Tillsammans alla barnen fick vi ett löpband! När jag blir helt frisk ska jag börja springa riktigt! Sen fick jag ju mycket annat också, t ex. ett jätte fint halsband som jag fick av Emil (min broder!) och ett set med ritar grejer som jag fick av Edvard och Erik! :D
men nu ska jag sova ni får ha det bäst och jag ska försöka uppdatera mer och mer. Men jag kan inte lova något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0