Bättre sent än aldrig!

hemskt ledsen, har inte skrivit, jag har sagt till mig själv flera gånger skriv, men det har aldrig blivit något,

Jag kan berätta att jag och en kompis har glidit ifrån varandra, vi var riktigt bra kompisar, men nu vet jag inte vad det har blivit, jag har försökt vara mer med klassen, hon är med dennis och så har det blivit.

Förutom det så har det gott riktigt bra, tillexempel med klassen, helt underbart, jag har verkligen en underbar klass, det var jobbigt där ett tag, jag kände inte någon, förutom Ellen, Maja och lite Johanna, men efter att jag, Maja och Johanna slutade prata med varandra så har jag varit lite "utanför" jag kände ju ingen, men nu har både jag och klassen försökt lära känna varandra och vi har lyckats, för jag trivs mycket bättre nu! Nu kan jag vara lugn när jag kommer till skolan och glad!

Nu har jag ju lov! Helt underbart! Först var jag på "läger". Lägret var under hela helgen, lördag - måndag, men jag var bara där på lördagen. I lördags så var jag på hockey på kvällen, LÖVEN vann! :D HEJA HEJA HEJA LÖVEN!

och sedan i söndags var jag med mina bästa kompis Alaa , finns ingen bättre kompis! Hon känner mig så sjukt bra, vi är så sjukt lika! Hon är som en mindre kopia av mig^^ Lite roligt! Det är positivt, för hon är verkligen bäst! Bättre än bäst! Jag kan också berätta lite vad vi gjorde! Vi var ute från 12 - 14, först åkte vi skrana, eller först snowboard, hon har en backe på gården, men marken var väldigt guppig och hård xD ont gjorde det när man ramlade, om man ramlade! Men sedan skrana, och höll på skratta ihäl mig, men det bästa var nog när jag skulle spraka med sparken, skjutsa Alaa! Det var så halt i backen att vi åkte ner i en snödriva, elle ja, Alaa åkte ner i snödrivan, hon flög nästan ner i hundskit! Hon skrek till och skrämde mig och sedan skrattade vi väldigt länge!

Sedan var det hockey på kvällen igen, tror jag höll på skita ner mig. Nä, men det var så sjukt spännande, det var ju playoff så om LÖVEN skulle förlora skulle de åka ut, men som tur va, vann de med 3-1, nästan 3-0!
Är det någon som såg på matchen som tror att det bara va ca 2400 personer där?

jag själv tror att det var ca 3500 i alla fall! Det var mer folk där i söndags än i lördags, och i lördags sa de att det var ca 2800, lite mysko alltså!

menmen, LÖVEN VANN och ska spela på onsdag igen!:D BJÖRKLÖVEN ÄR DOM BÄSTA, HEJA HEJA HEJA LÖVEN!

Idag, måndag så har jag varit med Alaa igen! Ute hela dagen, från kanske halv 12 till halv 18! :D Alaa fick bli snötäckt av mig! :D (a) har även kort på det, men i mammas kamera, så bilder kommer senare! Men början av Lovet har varit underbart! Helt FANTASTISKT!
Imorgon blir det stan med underbaraste Alaa! Den BÄSTA kompisen man kan ha!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0