Match på match på match! :D

hej på er!
Nu va de ett tag sen jag skrev igen! :)

de har inte hänt så jätte mycket på sistone, mest skola och träning och matcher :)

Jag börjar bli väldigt duktig nu på innebandyn!
men iaf, så har de gått ganska dåligt för vårt lag, eller egentligen inte dåligt, men vi har förlorat varje match
första matchen mot örnsköldsvik blev det 5-4
Mot obbola blev det 4-3
och nu i helgen så mötte vi seriens bästa lag, de hade väldigt högt tempo, men vi hängde med väldigt bra ändå! :)
5-1, vi hade många lägen, men vi sköt antingen för högt upp eller utanför xD eller så tog målvakten den, men tkr vi ska vara ganska stolta, 5-1 är inte så stor skillnad ! :)

sen i skolan händer de egentligen inte så värst mycket, vi har prov ibland, och de flyter, än så länge, på väldigt bra! :)

I helgen så var jag först med min älskade vän Pontus och även Petter! :) Tvillingarna! :)
De va riktigt riktigt roligt, vill träffa dom snart igen! :)
sen åkte jag till min morbror och spelade lite fotboll på xbox 360, gick lite sådär ^^
sen så sov jag där och åkte till matchen till ö-vik och skulle då möta Arnäs!
Sen i söndags gjorde jag inte så mycket. Låg mest i sängen :) de va skönt! :)

och i fredags på skolan, något jag måste berätta, så hade vi då modefoto, som varje fredag, men då skulle vi gå ut i skogen och ta lite modebilder, vilket va så otroligt roligt, har aldrig skrattat så mycket på en lektion förut!
Tänkte även att ni skulle få se två bilder som då en i klassen tagit på mig! :)
(fotograf=Ida Lidgren)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0