Toppen helg! :D

Hej allihop! :D
Helgen har varit toppen, förutom vid ett tillfälle, men det ska jag inte ta upp här!
Var på maskerad i lördags, har sjukt mycket träningsverk i min mage xD för mycket dans och skratt :D
Jag träffade även piff och puff :D eller dom heter Petter och Pontus! Riktigt goa grabbar! :D Och då menar jag verkligen RIKTIGT GOA GRABBAR! Så trygg har jag aldrig känt mig, DOM vill jag träffa fler gånger! :D



Förutom det så har jag gjort bort allt praktiskt inom dykningen! Ska göra det teoretiska provet i veckan, förmodligen! :D nu kan jag iaf tabellen! :D wiiiiiiiiiie! :D Så inte blir det ett IG här inte! :D riktigt taggad på provet nu faktiskt :D

Sen har jag börjat tagga min födelsedag, dock 2 månader kvar :(

Kram/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0