2016 - Underbart år!

Hej! Det är mycket som har hänt sen jag skrev här sist.
I september 2015 så tog det slut mellan mig och Hampus, det hade inte varit så bra på slutet av förhållandet.
Vi bråkade sällan, men vi slutade i princip vara med varandra.
Vi visade inte längre någon kärlek för varandra.
 
Sedan ett tag efter så började jag plugga till barnskötare samtidigt som jag jobbar hos en familj och tar hand om deras barn och det är där jag bor just nu, tillsvidare.
Jag gick också "in i väggen" precis innan jul, så jag har fått kämpa en hel del sen dess, men idag mår jag sjukt bra och fått lära mig att inte ha en så hög press på mig själv.
 
Jag hade bestämt mig för att ta det lugnt när det gällde killar, men det gick inte så bra för jag träffade en underbar kille vid namn Simon, han är väldigt gó och tar verkligen hand om mig!
Har aldrig känt så här mycket för någon tidigare eller trott på något så här mycket. Jag är så fruktansvärt säker på Simon. Han är den "rätta"!!
 
Jag har ju hund som ni sett och han är förtillfället uppe i Umeå hos mina föräldrar, men har tänkt ta ner honom till sommaren, både för min skull och såklart för mina föräldrar som vill kunna åka och iväg och göra saker i sommar!


 
Börjat röra mig mer också! Mår som sagt sjukt bra!
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Skolan går sjukt bra i alla fall! Nu i senaste kursen fick jag B trots att jag känt att jag inte riktigt kämpat, utan jag har tagit det som det kommer.
Tror det verkligen har hjälpt att inte sätta lika hög press och såklart att jag har Simon i mitt liv som alltid stöttar mig i allt jag gör och tror på mig! 
Livet flyter på, Simon har precis fått en egen lägenhet ute på Värmdö, så vi ska inreda den tillsammans i helgen (och Nej jag ska inte flytta in där... än)
Jag tänker inte göra om mina misstag, utan ska låta det gå längre tid innan jag flyttar in.
Jag kommer förmodligen spendera en hel del tid där, men jag vill att Simon ska få prova på att bo själv först och sen att man är riktigt säker på att det verkligen kommer hålla (vilket jag redan är), men såklart så vet man ju inte hur det ser ut om några månader. Vi har varit tillsammans i 6 mån i sommar och det är ganska lite.
Vi har mycket mer kvar att lära känna hos varandra och vi har det så bra ändå, oavsett om jag bor där eller inte! Det är huvudsaken!
 
 
 
Förutom simon har jag också träffat en massa underbara människor!
Utan dem vet jag inte om jag hade klarat mig!
De fanns där när jag gick in i väggen och ja, de finns alltid där!
De går i min klass så jag träffar dem flera gånger i veckan! Helt otroligt underbart!
 
Jag får ju såklart inte glömma att jag såg Darin med mamma i Februari i Umeå, fick en autograf och fick såklart träffa honom!
Sist jag såg honom var i Umeå 2005! Längesen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0